روزنگار جامع انقلاب اسلامی ایران منتشر شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، 'محمدعلی قندهاری نیا' روز سه شنبه افزود: كتاب روزنگار جامع انقلاب اسلامی ایران، اتفاقات و رویدادهای مهم تاریخ ایران از فروردین سال 57 تا اسفند سال 89 را شامل می شود .

این كتاب در 600 صفحه ای با شمارگان 50 هزار نسخه و كه با مقدمه محمد باقر قالیباف شهردار تهران منتشر شده است.

وی تصریح كرد كه یكی از منابع اصلی این كتاب، آرشیو روزنامه های كیهان و اطلاعات و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است كه از سوی جمعی از پژوهشگران بررسی و مجموعه این رویدادها در قالب فهرستی كامل و در عین حال خلاصه و مناسب مخاطب عام ارائه شده است.

قندهاری نیا در همین رابطه افزود: كتاب های روزشماری كه تا كنون در ارتباط با انقلاب اسلامی منتشر شده اند، معمولا مفصل و چندجلدی هستند و كمتر اتفاق می افتد كه قابل بهره برداری برای مخاطب عام باشند. اما این كتاب برای نخستین بار به شكلی ساده و در عین حال جامع تاریخ انقلاب اسلامی ایران را مطرح می كند.

وی اظهار داشت: گردآوری و تالیف این كتاب به عهده رضا طاهرخوانی بوده و با قیمت 50 هزار ریال عرضه می شود. البته این كتاب در قالب برنامه های فرهنگسرای 'ایران ما'، در روز 22 بهمن، با 60 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

به گفته وی روزشمار مصور انقلاب اسلامی ایران در قالب 1400 صفحه به زودی منتشر می شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به برنامه های فرهنگسرای 'ایران ما' در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اشاره كرد و افزود: این فرهنگسرا در قالب 4 غرفه بزرگ و دو فضای گسترده برای انجام مسابقات لبیك گویان و كتیبه نقاشی 33 متری فعال خواهد بود.

وی سه حوزه قرآن، كودك و نوجوان و هنر را بخش های اصلی این فرهنگسرا عنوان كرد و گفت: در غرفه كودك و نوجوان مسابقه نقاشی برگزار خواهد شد و طی آن كودكان و نوجوانان نقاشی هایی را برای هدیه دادن به فرزندان شهید احمدی روشن و شهید رضایی نژاد ارائه خواهند كرد.

قندهاری نیا به مسابقه قرآنی كودك و نوجوان و عرضه محصولات فرهنگی در این فرهنگسرا اشاره كرد و گفت: در مسابقه لبیك گویان، شهروندان دل نوشته های خود با موضوع لبیك به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، بر بنری بزرگ یادداشت می كنند.

فرهنگسرای 'ایران ما' همزمان با روز 22 بهمن در ضلع شمال غربی میدان انقلاب، به همت فرهنگسراهای انقلاب، قرآن، عطار، بهاران، سرو و موسسه هاتف شهر برپا می شود.

فراهنگ **1630**1588





:: برچسب‌ها: سنگ , برلین , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: